اخبار

بازدید دکتر مخبر، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی سلامت پاسارگاد از شرکت پداسیس

بازدید دکتر مخبر از مجموعه پداسیس

چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه ۹۹، برگی متفاوت در تقویم کاری شرکت پداسیس شد، چراکه میزبان جناب آقای دکتر مخبر، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نسیم سلامت پاسارگاد، بود؛ که در معیت جناب آقای دکتر ساجدی، مدیرعامل شرکت شناسا، جناب آقای دکتر پورغلامعلی، مدیریت امور بانکداری بانک پاسارگاد، و جناب آقای دکتر جوانمردی، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)؛ با هدف آشنائی هرچه بیشتر با این مجموعه دانش بنیان، تیم‌های فعال مربوطه و به‌طور ویژه، چگونگی عملکرد ربات اسکلت بیرونی “اکسوپد” حین استفاده توسط توان‌یاب، قبول زحمت نموده بودند.
با نزدیک شدن به زمان موعود، مدعوین یکی پس از دیگری حضور به هم رسانیده و پس از ورود به دانشگاه تربیت مدرس، تحت مشایعت، به مرکز تحقیقات و درمان اختلالات حرکت گروه فیزیوتراپی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، هدایت شدند؛ چراکه طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های قبلی، با حمایت‌های بی‌دریغ جناب آقای دکتر بحرپیما، ریاست محترم مرکز نام برده، تجربه کاربری با ربات اسکلت بیرونی، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، در این مکان به نمایش گذاشته شد.
پس از خوش‌آمدگوئی و استقبال صمیمانه از میهمانان، توسط اعضای محترم هیئت مدیره و پرسنل شرکت، با کمترین فوت وقت، اجزای تشکیل دهنده ربات، مکانیزم و اثربخشی آن، جامعه هدف اثرپذیر و موارد مشابه، به تفصیل شرح داده شد. این مهم، با طی کردن مسیر رفت و برگشت توسط توان‌یاب گرامی که به ربات انتقال داده شده بودند، همراه شد. ارائه توضیحات مکمل در زمینه تاریخچه فعالیت شرکت و دستاوردهای آن در این بازه زمانی، و پاسخگوئی به سوالات مطرح شده نیز، به موازات انجام گرفت.

درادامه، با هدف مذاکره درمورد زمینه‌های همکاری و حمایتی، با تشکیل جلسه‌ای در محل استقرار شرکت در پژوهشگاه فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس، ضمن آشنائی با محیط فعالیت و انجام پذیرائی درخور شأن ایشان، نظرات، پیشنهادات و انتقادات، به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در پایان نیز خاطره این رویداد تکرارنشدنی، در قاب لحظه ها ثبت شد. امید آنکه تقارن خجسته این گردهمائی دوستانه، با میلاد مبارک بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، سرآغاز موفقیت‌های روزافزون برای تیم پداسیس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *