مقالات تخصصی

کاربرد متفاوت اسکلت های بیرونی: کمک به ورزش و تناسب اندام

کاربرد متفاوت اسکلت های بیرونی: کمک به ورزش و تناسب اندام

اسکلت‌های بیرونی از ابتدای قرن حاضر وجود داشته‌اند و به توانبخشی بیماران کمک می‌کنند. همچنین برای اهداف نظامی و صنعتی نیز از اسکلت بیرونی استفاده می‌شود. اسکلت بیرونی به معلولان یا افراد دچار مشکلات حرکتی کمک می‌کند توانایی حرکتی خود را دوباره بازیابی کنند. همچنین اسکلت بیرونی در محیط‌های صنعتی به کارگران کمک می‌کند با خستگی کمتر و احتمال آسیب کمتر کار کنند. این فناوری پوشیدنی سربازان را قادر می‌سازد تجهیزات بیشتری را در مسافت‌های طولانی‌تر حمل کنند.

 

کاربرد متفاوت و هیجان‌انگیزی که می‌توان برای اسکلت‌های بیرونی در نظر گرفت، کمک به انجام تمرین‌های ورزشی و تناسب اندام است. این نوع اسکلت بیرونی به شما کمک می‌کند تمرینات خود را به سطح جدیدی ببرید، تناسب اندام خود را ارتقا دهید و از بدن خود محافظت کنید. این اسکلت بیرونی برای ارتقای آموزش و تمرین‌های شما توسعه می‌یابد.

این نوع اسکلت بیرونی یک ربات پوشیدنی بسیار سبک است که به طور خودکار رفتارهای شما را تشخیص می‌دهد و از طریق الگوریتم هوش مصنوعی کمک و مقاومت مناسب را برای انجام حرکات ورزشی ارائه می‌دهد.

اسکلت‌های بیرونی که برای چنین هدفی بکار می‌روند: سریع پوشیده ‌می‌شوند، حمل آن آسان است و برای تمرین‌های مقاومتی عضلات، رباط‌ها و مفاصل مناسب است.

اسکلت‌های بیرونی که برای ورزش و تناسب اندام استفاده می‌شوند حالت‌های مختلفی دارند. از جمله: کاهش کشیدگی عضلات یا سوزاندن کالری بیشتر. این اسکلت‌های بیرونی را می‌توان هم در باشگاه و هم در فضای باز و برای دویدن و قدم زدن استفاده کرد. این به شما کمک می‌کند مسافت طولانی‌تری را بدون خستگی طی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *