اخبار

 اولین سفر برون استانی اکسوپد

انتظارها به پایان رسید و برای اولین بار اکسوپد در مکانی غیر از تهران گام برداشت. این مهم به عنوان چهارمین رویداد تجربه کاربری شرکت پداسیس، با استقرار نسخه درمانگاهی ربات به مدت یک هفته در مرکز درمانی شبانه‌روزی یاس واقع در شهرکرد مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری اتفاق افتاد؛ که خوشبختانه با استقبال چشم‌گیر مخاطبان نیز همراه بود.

پیگیری­‌های مصرانه علاقمندان به تجربه ربات از دیگر استان‌های کشور، شرکت پداسیس را بر آن داشت تا در راستای حذف مصائب ناشی از مراجعه توان‌یابان به تهران، با عزیمت و حضور فعال در مراکز درمانی منتخب استان‌ها، فرصت استفاده از دستگاه را به این عزیزان نیز هدیه کند.

بدین‌منظور، در مرحله اول، اِکسوپِد در بام ایران، استان چهارمحال‌وبختیاری، در خدمت جامعه توان‌یابان قرار داده شد. این هدف‌گذاری به درخواست مرکز درمانی شبانه روزی یاس واقع در شهرکرد، و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت گرفت. بیش از ۲۰ توان‌یاب با سطح آسیب مختلف، از استان‌هایی چون چهارمحال بختیاری، اصفهان، کهگیلویه‌بویراحمد، خوزستان و لرستان برای تجربه ربات به شهرکرد آمدند و حین جلسات تجربه کاربری، علاوه بر آموزش وزن‌اندازی و حفظ تعادل، چگونگی عملکرد و اثربخشی ربات را مطلع شدند. در پایان پیشنهادات و انتقادات تجربه‌کنندگان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

شما نیز می‌توانید با ثبت نام در سایت شرکت پداسیس در نوبت استفاده از دستگاه قرار بگیرید. ضمن اینکه با ثبت اطلاعات خود در سامانه و ایجاد راه ارتباطی، این امکان فراهم می‌شود که در موارد مشابه با توجه به مقصد بعدی سفر اکسوپد، از شما نیز برای استفاده از دستگاه در استان هم‌جوار دعوت به عمل آید.

شرکت پداسیس تقارن نخستین فعالیت برون استانی ربات اسکلت بیرونی را با دهه کرامت به فال نیک گرفته و به یاری خدای متعال این دست سفرها را تا استفاده توان‌یابان در دورافتاده‌ترین مناطق کشور از اکسوپد، با همت هر چه تمام‌تر ادامه خواهد داد.

 

مطالب مرتبط

یک نظر برای “ اولین سفر برون استانی اکسوپد

  1. profile avatar 09397437955 گفت:

    باسلام . یعنی هنوز اکسوپد در شهرکرد قرار داره برای تست ؟ باتشکر از زحماتتون .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *